Hordeum (numer Loranga) och Carex (numer Masarin) har nu bott hos oss några månader. I början tryckte de i en av toalådorna och var rädda för hunden.
Idag racear de genom lägenheten och hunden bryr de sig inte om. De älskar att sitta och spana på någon av de nätade balkongerna. Masarin tinade upp ganska snabbt och älskar nu gos. Loranga är lite mer återhållsam med sitt gos men när han, vid valda tillfällen, låter oss klia honom spinner han högt.
Mvh Astrid m familj