Meny

11 maj 2026

Hordeum och Carex

Hordeum (numer Loranga) och Carex (numer Masarin) har nu bott hos oss några månader. I början tryckte de i en av toalådorna och var rädda för hunden.


 Idag racear de genom lägenheten och hunden bryr de sig inte om. De älskar att sitta och spana på någon av de nätade balkongerna. Masarin tinade upp ganska snabbt och älskar nu gos. Loranga är lite mer återhållsam med sitt gos men när han, vid valda tillfällen, låter oss klia honom spinner han högt.


Mvh Astrid m familj 

Gunilla 11:33, 20 maj 2026

Som fd skyggisfadder till dem båda blir jag väldigt glad att höra hur bra det går för dem! Förstår att de har hamnat i helt rätt hem.

    Skriv en kommentar



IMG_2817 IMG_2816 IMG_2818 IMG_2819

Swish: 1239001793 | Bg: 900-1793 | Vår verksamhet kontrolleras av Svensk Insamlingskontroll.

90konto-logo
© Stockholms Katthem. Allt material tillhör Stockholms Katthem.
Om Webbplatsen