Meny

20 maj 2026

Erik och Nasia 2

Hej! 

Här kommer hälsning från Erik och Nasia som jag adopterade för två månader sen. Båda två börjar vänja sig bra med att vara här och med mig, Erik tar för sig i umgänget med mig, framförallt vid matning och när jag lagar mat. 


Nasia är lite mer avvaktande men blir sakta modigare.  Bifogar 3 bilder. Mysstund tillsammans, lek med skosnöre och arbetshjälp till husse.


Vänliga hälsningar Mats Björkman 

Gunilla 17:59, 20 maj 2026

Underbart och vilken tur de har! Så härligt att de trivs och ser ut att njuta. Hoppas Nasia snart blir lika framåt som Erik.

    Skriv en kommentar



IMG_3061 IMG_3062 IMG_3063

Swish: 1239001793 | Bg: 900-1793 | Vår verksamhet kontrolleras av Svensk Insamlingskontroll.

90konto-logo
© Stockholms Katthem. Allt material tillhör Stockholms Katthem.
Om Webbplatsen