Hej!
Här kommer hälsning från Erik och Nasia som jag adopterade för två månader sen. Båda två börjar vänja sig bra med att vara här och med mig, Erik tar för sig i umgänget med mig, framförallt vid matning och när jag lagar mat.
Nasia är lite mer avvaktande men blir sakta modigare. Bifogar 3 bilder. Mysstund tillsammans, lek med skosnöre och arbetshjälp till husse.
Vänliga hälsningar Mats Björkman