Här kommer en hälsning från Biggie och Ghett (nu mer Bigge och Molle). De kom hem till oss i slutet av februari och i början var vi läskiga och de gömde sig när vi var vakna. Några dagar efter hemkomst vågade Bigge sig fram och började utforska sitt nya hem, Molle höll sig lite på avstånd men var ändå nyfiken.
Med tiden har båda vågat sig fram. Båda är otroligt glada i mat och godis samt älskar att leka och busa med varandra och oss. Bigge och Molle välter gärna blommor, tar pennor och allt annat de kan komma åt för att busa med oss. Bigge och Molle vill nu gärna vara i närheten och se vad vi gör. Springa runt och busa, brottas och klättra på allt är det bästa de vet och nu deras vardag.
De båda är helt fantastiska med underbara personligheter och ett fantastiskt humör och är otroligt busiga och glada.
Glada och busiga hälsningar från Bigge och Molle med familj.