Meny

11 nov 2006

Doris 3 o Stolle

Hej!
Här kommer en liten hälsning från Stolle (fd Blacky) och Millan (fd Doris 3). Vi har det superbra o trivs som bara den med vår familj. Vi njuter av livet och hoppas att alla hemlösa katter kan finna sig ett hem. Vi har fått fostra en ny hund och jobbar nu på att få pli på två hittekattungar som matte tagit hand om. De artar sig väl och ger oss många glada stunder. I somras var vi på landet och hade det underbart i det fina vädret, jagade möss och fjärilar.

Imorgon har Millan bott här precis ett år och Stolle "firar" två år i januari. Vår matte säger att hon har världens, för henne, härligaste katter och tackar katthemmet för det arbete de utför och att hon fått ta hand om oss.

Millan hälsar särskilt till sina bebisar Manfred, Sölve, Torsten o Agnes som nu
säkert blivit stora och ståtliga allihopa.

Hälsningar Stolle, Millan, Ullis o de andra fyrfotingarna

    Skriv en kommentar



Doris 3 o Stolle Doris 3 o Stolle 2

Swish: 1239001793 | Bg: 900-1793 | Vår verksamhet kontrolleras av Svensk Insamlingskontroll.

90konto-logo
© Stockholms Katthem. Allt material tillhör Stockholms Katthem.
Om Webbplatsen