Meny

14 jan 2007

Chili 2 o Lazy 2 - del 2

Hej, hej!

Här är en liten fortsättning på Chili 2 & Lacy 2's (crazy) solkatt ! Sist jag skrev så var dom ganska nya i mitt hem och riktiga vildbrassar! Nu är dom några månader äldre och många snäpp lugnare. Före jul var jag välldigt orolig för julgranen, julbocken, glittret, adventsljusstakarna o.s.v. MEN! Allt har gått jättebra. Dom har haft jättekul med allt pynt, men inte vält granen en enda gång. Och adventljusstakarna skruvade jag fast i fönsterbrädan . Dom har en väldig respekt för min lilla dotter (4,5 månad) och går inte nära ytterdörren längre när man öppnar den. Hoppas balkongdörren får samma effekt efter ett tag. Det blir inte snyggt eller lätt att näta in balkongen ju...

I övrigt fortsätter dom att charma oss tvåbenta och bara öser kärlek & kel över
oss!!

    Skriv en kommentar



Chili 2 o Lazy 2 - del 2 Chili 2 o Lazy 2 - del 2 2

Swish: 1239001793 | Bg: 900-1793 | Vår verksamhet kontrolleras av Svensk Insamlingskontroll.

90konto-logo
© Stockholms Katthem. Allt material tillhör Stockholms Katthem.
Om Webbplatsen