14 jan
2007
Kaktus o Kapris
Hej
Här kommer en julhälsning från Kaktus och Kapris. Vi börjar nu vänja oss i detta stora hus. Vi trivs jättebra, maten är bra och idag har vi haft julgransplundring. Synd att granen försvann man hade så skojigt med den. Massor av saker att leka med och det bästa av allt man kunde gömma sig men ändå ha full koll. Matte jobbar intensivt med att få klappa oss, men vi har inte riktigt bestämt när det ska få ske, ibland är hon snabb och hinner börja klappa innan vi springer iväg och det är faktiskt ganska okej en liten stund.
Kaktus och Kapris