11 mar
2007
Snurre
Äntligen har matte fått tummen ur och skickar en hälsning från mig, på tiden! Nu har jag varit hos nya matte och hennes fröken fin (Titania heter hon, men fröken fräs kallar jag henne när ingen hör.... ) i fem veckor. Tiden går fort och jag gör allt för att fröken fin ska se mig och ibland hinner hon leka lite med mig innan hon kommer på att hon måste spela sur, häromdagen lurade jag till mig en puss till och med.
Matte är lite tråkig på nätterna när hon bara vill sova och även om jag älskar en prasseltunnel som finns så vill jag ju ha sällskap på natten, så jag trampar runt i hennes ansikte och hoppas hon ska vakna, men när hon inte gör det så lägger jag mig och sover på henne till slut ändå.
Idag har några barn varit här och lekt med mig och eftersom fröken fin inte är så förtjust i främmande fick jag ha dem för mig själv så inatt kanske jag ska sova hela natten...
Många hälsningar från Snurre som sett både snö och sol på balkongen, älskar mjukost och inte ger upp att fröken fin ska gosa med mig
PS) Nu när matte förstått att klösstoplen stod på fel ställe och ställt den där den ska vara så klöser även jag på den