17 jun
2007
Hej allihopa!
Nu är jag hemma med min nya husse & matte, Lisa följde med mig. Första dagen jag kom hit var rolig, jag var tvungen att nosa omkring först. Husse o matte har ett intressant hus med massa hyllor, garderober och fiskar. Husse lagar gitarrer, han har många roliga verktyg, de smakar konstigt dock. Mattes smycken är alltid roliga att leka med. Det finns en elak mus här. De säger att det...