26 jun
2007
Hej kattkompisar
Nu var det ett tag sedan jag skrev till er, och det har hänt en hel del sedan dess. Min matte har skaffat en kamera, så nu kommer det kanske (vet inte så noga) att bli lite bilder när jag skriver nästa gång.
Bilden som är tagen tidigt på morgonen visar när jag är ute på en promenad innan matte ska gå till jobbet -- kanske inte så bra foto, men...
Har börjat komma fram lite...