25 mar
2007
Hej kära vänner,
Ville bara skicka några hälsningar från mig, Napoleon! Det har skett lite förändringar i vårt lilla familje liv...matte´s älskade Birma Dilys, dog i september i bröstcancer. Efter 2 tuffa operationer, fick hon somna in i matte och husse´s famn ...
Matte saknade att vi var 3 stycken "lurviga", så i november kom lilla Molly (norsk skogskatt), fy busan vilket liv vi lever . Nu har...