1 jan
2007
Här kommer hälsningar från Laurits och Texas (fd Tero) till er alla!
Vi har det bra! Tomten har varit på besök, det var papper, snören och kartonger - gissa om vi hade kul?! Lite julskinka och räkor har vi fått smaka, människomat är
inte så dumt... Vi busar gärna och ofta med varandra och sover gör vi också och ibland tillsammans. Jag (Laurits) är fortfarande lite försiktig av mig, men det går...