19 apr
2009
Här kommer tillslut en hälsning från Fancy (numera Savannah), inte en dag för tidigt med tanke på att hon kom hem i Augusti-08. Jag börjar väl från början... Första dagen/kvällen var lite otäck, hon sprang raka vägen och gömde sig under soffan och stannade kvar där resten av dagen. När det blev läggdags stängde jag till sovrumsdörren, för jag tänkte att hon kanske skulle våga sig fram då... Efter någon...